Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Saya benci menulis artikel-tidak ada cara yang lebih mudah?!

Artikel diperlukan untuk memiliki, mengendali, dan mengekalkan Syarikat berasaskan internet atau laman web. Semata-mata dan hanya, sesiapa sahaja yang mempunyai laman web tahu bahawa. Malah mereka yang tidak mempunyai laman web tetapi pengguna internet yang kerap juga tahu ini. Artikel memenuhi dahaga rakyat untuk maklumat dan pengetahuan. Di samping itu, artikel menawarkan banyak faedah lain untuk laman web ini.

Kelebihan artikel adalah bahawa laman web kedudukan yang tinggi dalam hasil carian kata kunci dan frasa kata kunci yang merujuk kepada atau yang berkaitan dengan laman web. Mereka juga menarik pengunjung laman web jika mereka dihargai dan dipautkan ke laman web anda oleh laman web atau newsletter lain. Artikel meningkatkan keyakinan pelanggan di laman web dan perniagaan anda.

Banyak barangan bermanfaat untuk kedua-dua syarikat dan pengangkutan. Jika pembaca seperti artikel, mereka akan memberitahu mereka lebih lanjut tentang rakan, keluarga dan rakan sekerja mereka, dan mengesyorkan Laman web anda untuk mendapatkan lebih banyak trafik. Anda mendapat lebih banyak pendapatan apabila trafik anda Amanah anda dan percaya kepada anda. Produk atau perkhidmatan anda akan menjadi lebih mudah untuk dijual jika mereka tahu anda tahu apa yang anda lakukan dan apa yang anda bicarakan.

Jadi, baik, kami mendapati bahawa artikel adalah sangat penting untuk laman web dan untuk perniagaan. Artikel adalah penting dan untuk berada di hadapan dalam permainan, laman web mesti mengandungi artikel. Ini adalah penting. Walau bagaimanapun, terdapat dilema: tidak ramai orang suka menulis artikel.

Banyak pemilik laman web lebih suka menghabiskan masa mereka dengan sesuatu yang lain. Jika anda bukan Syarikat yang besar, anda tidak mempunyai sumber untuk menggunakan mereka untuk sekumpulan penulis item. Plagiarisme atau menyalin barangan lain disukai ke atas dan boleh dengan mudah membawa anda ke dalam masalah, dalam kes terburuk. masa denda dan penjara yang berat.

Jadi, apakah pilihan lain?


Untuk permulaan, jika anda benci menulis artikel dan tidak mampu untuk mengupah orang untuk menulis untuk anda, maka jangan lakukannya. Dapatkan barangan percuma. Tempat pertama anda boleh mencari barangan percuma adalah di awam. Di sini anda tidak mempunyai masalah dengan pelanggaran hak cipta dan penalti dan denda berikut jika anda terperangkap untuk plagiarisme.

Artikel domain awam adalah artikel yang disediakan untuk orang awam untuk kegunaan awam. Anda boleh melakukan apa sahaja yang anda mahu dengannya. Anda boleh meletakkannya di laman web anda, namakannya sebagai milik anda dan memasukkannya ke dalam surat berita jika anda membuat keputusan. Walau bagaimanapun, sentiasa ingat bahawa anda perlu memilih item yang sangat berkaitan dengan laman anda.

Kelemahan item perkhidmatan awam adalah bahawa banyak pesaing anda mungkin juga mempunyai akses kepada mereka kerana mereka bebas untuk semua orang. Oleh kerana setiap tapak mesti asli dan unik, walaupun anda mempunyai niche yang sama, ini boleh menjadi situasi yang sukar. Anda juga mungkin perlu mengeditnya sedikit untuk meletakkan dan memperbaiki lebih banyak kata kunci dan frasa kata kunci.

Satu lagi cara untuk mendapatkan artikel percuma adalah untuk membenarkan Laman web lain yang mempunyai topik atau topik yang sama seperti anda untuk menghantar artikel ke laman web anda. Ini hanya akan berfungsi untuk mengembangkan kandungan sedia ada anda, atau semua artikel anda akan membawa kepada laman web lain, kerana artikel ini mengandungi medan sumber yang boleh link atau pembaca langsung ke laman mereka. Itulah sebabnya mengapa ia adalah penting untuk mempunyai artikel anda sendiri. Anda boleh menggunakan mereka sejuk untuk link laman web anda ke laman web lain juga.

Tetapi untuk benar-benar merasa kesan artikel yang baik untuk anda, memilih untuk asli. Terdapat banyak orang penulis yang menjalankan kerja secara sambilan dan bebas item yang dikenakan bayaran minima. Anda boleh mendapatkan artikel yang baik yang mengandungi semua kata kunci dan frasa kata kunci yang anda perlukan dan bahawa orang Cari.

Pelaburan yang anda buat untuk barangan ini adalah berbaloi kerana anda boleh mengambil kesempatan daripada mereka untuk semua manfaat yang anda boleh tawarkan. Anda sendiri hak cipta kepada mereka dan boleh menggunakannya seperti yang anda suka. Kerana artikel anda membantu anda membina perniagaan dan laman web anda, anda perlu menulis lebih banyak artikel, dan anda mungkin tidak mempunyai pemikiran kedua tentang artikel.
loading...