Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

3 perkara yang anda perlu lakukan sebelum anda hantar ke direktori item

Untuk semua penulis dan bukan penulis di luar sana, sudah tiba masanya untuk membina semula kemahiran penulisan kreatif ini.

Dengan teknologi komunikasi moden datang populariti pemasaran berasaskan maklumat, yang merupakan salah satu teknik yang paling lama dan berkesan untuk menarik pengguna yang disasarkan kepada laman web dan menjadikan mereka kepada pembeli. Atas sebab ini, artikel, penyerahan dan penerbitan juga menjadi semakin popular.

Terdapat banyak alat yang menjadikan ia lebih mudah bagi pengguna untuk mengedar artikel mereka. Walau bagaimanapun, ini adalah tidak ternilai untuk membuat kandungan yang diketahui, yang hanya separuh kebenaran.

Pertama, mari kita lihat pada kesilapan biasa sesetengah orang membuat sebelum menghantar kandungan mereka ke Direktori Artikel:

1. mengelirukan sebab untuk mempromosikan artikel dengan alasan untuk menulis mereka.
Apabila menulis artikel, Terdapat tiga kelebihan utama untuk mengapa anda memohon mereka. Penjenamaan, penjanaan petunjuk dan promosi adalah sebahagian daripada usaha pengoptimuman anda.

Walau bagaimanapun, hanya ada satu sebab mengapa anda menulis artikel, iaitu untuk memberitahu penonton anda. Jika artikel tidak memberi tumpuan kepada tujuan utama dan utama ini, tiga faedah pengiklanan tidak akan dicapai kerana tiada siapa yang berminat untuk membacanya.

Anda perlu mengetahui bagaimana untuk mendapatkan orang untuk membaca kandungan artikel anda, dan kemudian mendapatkan mereka untuk klik pada kotak sumber anda. Anda boleh melakukannya dengan mencipta kandungan yang lebih baik.

2. peluang pengiklanan pemasaran barangan tidak boleh dimaksimumkan.
Anda mungkin sudah tahu bahawa artikel anda boleh membantu anda menjana pautan tambahan ke laman web anda. Tetapi Adakah anda tahu bahawa artikel yang sama boleh mendapatkan anda lebih ramai pelawat dan hasil enjin carian yang lebih baik?

Sebut kata kunci di lokasi strategik. Hanya tidak keterlaluan mereka. Beberapa bahkan menggunakan teks utama, yang juga merupakan kaedah yang berkesan. Walau bagaimanapun, ia adalah penting untuk mengetahui bahawa kebanyakan direktori tidak boleh menyokong ini.
Ingat bahawa ia bukan sahaja mengenai pautan ke laman web anda. Sebahagian daripada prestasi dalam pemasaran artikel anda sedang diambil oleh penerbit dengan sebilangan besar khalayak dan kualiti kerja anda mempunyai keupayaan untuk menggunakan jenama lain. Hasil enjin carian yang lebih baik juga kelebihan yang besar.

Tetapi perkara ini tidak meletakkan wang yang banyak dalam poket mereka. Terdapat faktor lain yang boleh mengubah usaha pemasaran item anda menjadi peluang yang boleh meningkatkan pendapatan anda. Jangan hanya meningkatkan bilangan pelawat ke laman web anda.
Mulakan dengan pelan dan pastikan item anda menjalankan fungsi yang anda maksudkan.

3. Terbitkan kandungan yang tidak membantu pembaca anda.
Anda mungkin berfikir apabila menulis artikel yang semua yang anda mahu adalah link kembali ke laman web anda. Dan semua pelawat yang boleh menjana baik-baik saja.
Meneka apa? Tidak semua Bank perkara dan direktori menerima kandungan anda secara automatik. Selalunya mereka mempunyai beberapa garis panduan dan spesifikasi untuk item yang mereka terima.

Anda boleh menggandakan bilangan tapak yang anda boleh hantar kepada dengan menulis artikel yang ingin berkongsi direktori dengan orang lain. Apa yang anda perlukan adalah sebuah rumah penerbitan dengan seratus ribu pembaca untuk mengembangkan penonton berpotensi anda semalaman.

Tulis penerbit artikel yang mahu dalam penerbitan mereka jika anda mahu pemasaran artikel anda untuk bekerja yang paling berkesan untuk anda. Ini juga bermakna anda mesti mengikut dasar lalai, melakukan semakan ejaan, mencari topik yang baik, dan juga mengupah pengarang untuk mencipta kandungan yang baik bagi pihak anda.

Pada akhirnya, segala-galanya adalah satu perkara yang pilihan di bahagian anda. Anda boleh mula mendapat perhatian sedikit kembali dari pautan bertingkat, tetapi pada tahap yang sangat mudah. Atau menikmati pendedahan besar-besaran sedikit masa untuk mencipta kandungan berkualiti tinggi.
Ia akan menjadi pilihan anda. Anda mungkin tidak sedar bahawa satu artikel yang dikemukakan dalam direktori tidak juga dikenali sebagai kandungan yang disasarkan yang ditujukan kepada Kumpulan yang rapat orang.

Belajar perbezaan antara kedua-dua ini dan ia pasti akan membantu anda tahu apa jenis artikel yang anda perlukan untuk menulis dan mengemukakan.
loading...