Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Tulis kotak sumber supaya orang klik padanya

Internet adalah lebuh raya maklumat. Frasa ini telah digunakan, jadi ia mungkin dicalonkan untuk Anugerah Cliché Internet. Orang yang pergi ke Internet dibahagikan kepada Kumpulan, tetapi secara amnya mencari maklumat. Sama ada untuk Permainan, perniagaan, keseronokan atau apa-apa lagi, Internet telah menyediakan kami dengan maklumat yang telah terbukti sangat berguna.

Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, ramai orang telah mempelajari rahsia pengoptimuman enjin carian. Semakin banyak laman web telah melihat kesan bahawa artikel mempunyai trafik Laman web mereka. Ada juga yang telah mencipta Laman web khusus semata-mata untuk menyediakan artikel yang boleh dibaca oleh pengunjung ke laman mereka, dan mengandungi link yang boleh membawa kepada banyak laman web yang berkaitan dengan topik dan topik artikel.

Sebagai contoh, tapak boleh mengandungi banyak artikel pada pelbagai topik. Apabila pengunjung laman web membaca artikel mereka Cari, mereka boleh mencari bidang sumber pada akhir artikel bahawa mereka boleh klik untuk memaut mereka ke laman web yang menghantar artikel. Sudah tentu, artikel akan merujuk kepada laman. Andaikan bahawa apabila artikel adalah tentang menghidupkan tayar, kotak sumber boleh membawa kepada pautan ke laman web yang menjual tayar atau bahagian kereta.

Anda biasanya boleh mencari kotak sumber pada akhir artikel. Mereka mengandungi nama pengarang, penerangan ringkas penulis, penerangan ringkas Laman penajaan, dan link. Jika pembaca suka apa yang dia membaca, dia mempunyai kecenderungan untuk mengetahui di mana artikel datang dari untuk membaca lebih lanjut. Lembaran sumber akan menjadi pautan mereka kepada sumber artikel dan ini akan membawa mereka untuk pergi ke laman web dan membaca atau penyelidikan lebih lanjut mengenai topik atau topik yang mereka minati.

Tetapi seperti artikel itu sendiri, kotak sumber mesti menjadi mata-Catcher untuk menuntut perhatian dan minat pembaca. Walaupun lembaran sumber hanya merangkumi kawasan kecil, menyediakan kata kunci dan kandungan yang betul untuk kotak sumber anda memberikan pembaca lebih banyak peluang untuk mengakses laman web anda.

Sekarang kita tahu apa kotak sumber dan apa manfaat daripada kotak sumber yang baik. Ia terutamanya mendorong trafik ke tapak anda. Pada banyak laman web, artikel boleh diletakkan di laman web mereka kerana mereka boleh menggunakan artikel untuk mengisi halaman mereka. Mereka juga disambungkan ke laman web lain, yang juga boleh memberi manfaat kepada mereka. Apabila anda mendapat orang untuk mengklik kotak sumber anda di tapak penajaan, anda menjana trafik yang boleh anda kiraan sebagai bakal pelanggan.

Jadi apa yang akan menjadi kandungan yang baik untuk kotak sumber anda? Pada dasarnya, ini adalah kata kunci di mana anda mendapat tahu kata kunci yang tepat bahawa orang terutamanya mencari. Di internet, anda akan menemui banyak alat yang boleh anda gunakan untuk menentukan kata kunci yang hendak digunakan.

Kotak sumber juga boleh memanfaatkan semua kreativiti yang mereka boleh mendapatkan. Anda mendapat sedikit ruang untuk kotak sumber anda supaya anda boleh membuat sebahagian besar. Cuba untuk merebut perhatian pembaca anda dengan kandungan dari kotak sumber yang boleh memberi mereka lihat kedua. Tidak seperti pengiklanan televisyen, anda tidak mempunyai alat visual untuk membuat titik pandangan anda jelas. Walau bagaimanapun, mereka mempunyai imaginasi pembaca. Dengan kandungan yang betul, anda boleh membuat mereka berfikir dan fascinate.

Petua lain ialah menggunakan kata kunci yang perlu digunakan pada tapak web anda. Jangan mengelirukan pengunjung laman web berpotensi anda. Bina kredibiliti anda untuk menggalakkan lebih ramai orang untuk melawat laman web anda dan menyemak imbas Penyenaraian anda. Adakah orang mengklik kotak sumber anda dengan menyediakan kandungan dari kotak sumber yang meninggalkan kesan yang berpanjangan. Mereka hanya mempunyai satu peluang untuk memberi inspirasi kepada mereka, dan beratus-ratus peluang untuk menghentikan mereka.

Jangan sekali-kali memandang rendah prestasi kotak sumber. Walaupun kecil, ia memberikan bantuan penting untuk trafik terus ke laman web anda. Kotak sumber yang membosankan tidak akan melakukan kerja. Menjadi lucu dan kreatif, tetapi pada masa yang sama menunjukkan bahawa anda mempunyai banyak untuk menawarkan, terlalu banyak untuk meminta sesuatu yang tidak sesuai dengan perenggan? Ya dan tidak, Terdapat banyak Petua dan arahan yang boleh membantu anda. Langkah pertama adalah untuk menyedari betapa pentingnya kotak sumber boleh untuk pengguna klik pada link anda dan diarahkan ke laman web anda.
loading...