Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

4 perkara bahawa semua item mesti-Jangan lupa!

Kepentingan artikel di laman web hari ini dan dalam Syarikat berasaskan internet adalah tidak boleh diukur. Anda memainkan peranan penting dalam menentukan kejayaan dan peningkatan trafik ke laman web anda sendiri. Ia telah menjadi elemen utama dalam mendapatkan laman web dan berjalan dan membuat keuntungan. Pengendali laman web dan pemilik mesti mempunyai akal untuk memasukkan artikel di laman web mereka yang bekerja untuk mereka dan memberi mereka banyak manfaat bahawa artikel di laman web mereka boleh menawarkan.

Ia juga dikenali bahawa artikel adalah daya memandu untuk terus trafik ke laman web. Artikel adalah faktor yang memberikan kedudukan yang tinggi tapak pada halaman keputusan carian. Semakin tinggi lokasi, lebih besar bahagian daripada aliran trafik yang diterima. Dengan sebilangan besar aliran trafik, terdapat lebih banyak keuntungan dan potensi untuk sistem penjanaan pendapatan yang lain.

Tetapi ia bukan sahaja tentang mengisi laman web anda dengan Artikel. Mereka juga mempunyai keperluan tertentu. Keperluan ini mesti dipenuhi untuk mendapatkan nilai yang paling banyak untuk artikel yang disediakan untuk laman web anda. Satu artikel yang ditulis dengan baik akan menarik perhatian dan kepentingan pelanggan anda dan akan memastikan mereka belajar lebih. Anda juga boleh mengesyorkan Laman web anda kepada orang lain.

Berikut ialah beberapa petua untuk membantu anda mencipta artikel anda. Berikut adalah empat perkara untuk belajar tentang semua artikel yang perlu membuat laman web anda berjaya dan membantu dan membuat laman web yang membuat keuntungan dan trafik banjir.

• Frasa kunci dan kata kunci.

Artikel mesti sentiasa fokus pada kata kunci dan frasa kata kunci. Apabila setiap pelawat laman web melawat laman web, terdapat mereka yang hanya menyemak imbas tetapi sebenarnya mencari objek tertentu. Dalam kes ini, pemidang tilik biasanya pergi ke enjin carian dan memasukkan kata kunci yang anda Cari (contohnya Toyota Camry, meningitis, peguam cukai, dan Etcetera). Ia boleh menjadi apa-apa yang mereka mahu.

Adalah penting bahawa anda mempunyai artikel dengan kata kunci yang berkaitan dengan laman web anda. Sebagai contoh, jika anda mempunyai laman web bahagian Kereta, anda tidak perlu mampu untuk mempunyai artikel tentang kereta dan bahagian mereka. Terdapat banyak alat di internet yang membantu juruweb mengetahui kata kunci dan frasa kata kunci yang paling dicari. Gunakan alat ini untuk menentukan kata kunci yang hendak digunakan dan Huraikan.

• Ketumpatan kata kunci

Jika anda tahu anda mempunyai kata kunci dan frasa kata kunci anda, anda perlu menggunakannya sepenuhnya. Artikel mesti mempunyai ketumpatan kata kunci yang baik untuk enjin carian "rasa" kehadirannya. Artikel harus mengandungi sekurang-kurangnya 10 hingga 15 peratus ketumpatan kata kunci dalam kandungan mereka supaya enjin carian boleh meletakkan tapak dalam hasil carian mereka. Mencapai kedudukan yang tinggi adalah artikel yang terbaik untuk laman web.

Ketumpatan kata kunci menunjukkan berapa kerap kata kunci atau frasa digunakan dalam satu artikel. Bilangan ini bergantung kepada bilangan perkataan yang digunakan dalam satu artikel. Artikel yang berkesan mesti mempunyai ketumpatan kata kunci yang tidak terlalu tinggi atau terlalu rendah. Pada ketumpatan yang sangat tinggi, intipati artikel itu hilang dan boleh mematikan kedua-dua pembaca dan enjin carian. Ia keluar sebagai keterlaluan. Nombor yang rendah boleh diabaikan oleh enjin carian.

• Kandungan artikel yang baik

Seperti yang dinyatakan di atas, anda tidak boleh hanya teka-teki rencana dengan kata kunci. Mereka juga mesti dianggap sebagai bahan bacaan yang baik. Artikel mesti dapat menghiburkan orang dan memberikan maklumat yang baik dan membantu untuk keperluan mereka. Artikel hendaklah ditulis dengan baik dengan ejaan yang betul dan tatabahasa yang baik. Jika anda mahu orang untuk mempercayai anda, melakukan kerja anda dengan baik dan berfikir dengan baik.

Orang bertindak balas dengan baik kepada tokoh, fakta dan statistik. Cuba untuk mendapatkan maklumat yang besar dan seberapa banyak fakta yang mungkin. Satu artikel yang baik dan ditulis dengan baik menguatkan reputasi anda sebagai pakar dalam bidang atau topik yang anda pilih. Lebih ramai orang percaya kepada anda. Anda boleh mempercayai anda dan produk anda.

• Item pautan

Dan satu lagi perkara penting untuk diingati. Jika anda menghantar artikel kepada E-zines dan/atau ingin menyumbang artikel anda ke surat berita dan laman web lain, jangan lupa untuk menambah pautan ke laman web anda. Kotak sumber kecil dengan penerangan ringkas Laman web anda dan anda perlu sentiasa diletakkan secara langsung selepas artikel anda yang anda serahkan. Jika orang seperti artikel anda, kemungkinan besar klik pada pautan yang membawa mereka ke tapak web anda.
loading...