Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Mempunyai senarai mel anda sendiri

Tidak kira apa jenis e-mel yang anda hantar, anda memerlukan senarai mel. Cara asas untuk membina senarai mel adalah dengan menangkap nama dan maklumat alamat e-mel untuk semua orang yang membeli atau menunjukkan minat dalam produk anda.

Senarai e-mel yang anda KUMPUL sendiri adalah bernilai berat dalam emas. Ini boleh dicapai dengan menggunakan Pengurus senarai di tapak anda. Senarai Pengurus juga menyediakan pengekodan HTML untuk borang pada halaman get laluan. Pengurus senarai mengumpul alamat e-mel yang dikumpul dengan borang.  Oleh itu, senarai e-mel anda dikumpulkan. Ini mungkin mengambil sedikit masa supaya terdapat kaedah untuk digunakan sehingga anda mendapat senarai e-mel anda sendiri dibina.

Salah satu cara untuk membina senarai mel adalah untuk melakukan swap iklan dengan pemilik senarai lain. Cara kerja ini, anda (sebagai syarikat A) mempunyai senarai e-mel yang anda hantar surat berita kepada dan pemilik senarai lain (Syarikat B) mempunyai senarai yang mereka hantar surat berita. Syarikat A dan Syarikat B meletakkan iklan pada satu senarai mel yang lain. Setiap daripada anda menggalakkan senarai yang lain.

Anda boleh menyewa atau membeli senarai e-mel yang disasarkan. Senarai yang anda bangunkan menggunakan nama pelanggan anda sendiri dipanggil "Senarai rumah." Sudah tentu, apabila anda pertama kali mula keluar, senarai rumah anda mungkin akan menjadi skimpy. Untuk menambah, satu cara untuk pergi adalah menyewa atau membeli senarai mel. Terdapat dua cara untuk membeli atau menyewa senarai mel — menghampiri Syarikat yang anda ingin sewa dari terus atau menggunakan broker senarai. Mana-mana syarikat yang e-mel maklumat kepada pelanggan biasanya mempunyai Pengurus senarai, yang mengendalikan pertanyaan dan arahan untuk senarai mel.

Satu lagi cara untuk membina senarai e-mel adalah untuk menyenaraikan surat berita anda dalam semua direktori ezine. 
loading...