Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Membuat yuran & sisa belakang

Pendapatan sisa meletakkan wang di dalam poket afiliasi ahli gabungan tanpa apa-apa kerja atau usaha di pihak mereka. Ia tidak mendapat apa-apa lebih baik daripada itu. Jualan produk back-end membolehkan anda dibayar untuk kerja yang anda lakukan lebih daripada sekali. Idea di sini adalah untuk bekerja lebih bijak... tidak lebih sukar.

Jadi apa yang produk Back-akhir? Mereka adalah produk/perkhidmatan yang anda tawarkan kepada pelanggan sedia ada, iaitu kepada orang yang telah membeli produk pertama (produk hujung depan. produk utama) daripada anda.
Kebanyakan pemasar dalam talian membuat lebih banyak wang yang menjual pelanggan yang kedua, ketiga, keempat dan lain-lain produk daripada menjual produk pertama mereka. Sebabnya adalah bahawa orang yang telah dibeli daripada anda sekali lebih cenderung untuk membeli lagi.

Strategi seperti back-end menawarkan anjakan fokus dari melihat pendek  "mengambil wang dan menjalankan " strategi yang begitu banyak digunakan di internet hari ini. Anda telah melihat Laman ini di seluruh. Tumpuan adalah untuk mendapatkan sejumlah besar trafik dan kemudian menjual pengunjung produk yang lebih berharga yang tidak menyampaikan apa yang dijanjikan. Mereka mungkin membuat wang dalam jangka pendek tetapi mereka hanya akan menjual kepada setiap pelanggan sekali dan akan perlu terus menghabiskan banyak wang pada pengiklanan untuk mendapatkan sulur baru untuk melawat laman mereka.

Lebih banyak tapak yang berjaya memberi tumpuan kepada membina hubungan yang kukuh dengan pelanggan mereka. Matlamat utama anda tidak perlu hanya memastikan pelanggan anda agak berpuas hati... anda mahu mereka menjadi sangat berpuas hati. Jika anda menyampaikan barangan, pelanggan anda akan mempercayai anda lebih. Jika anda mempunyai kepercayaan mereka, anda boleh menjual apa-apa. Apabila anda menghantar pelanggan yang sangat berpuas hati e-mel yang menawarkan produk lain yang mereka akan berminat, mereka akan berduyun-duyun ke laman web anda untuk membelinya kerana mereka mempercayai anda. Amanah adalah segala-galanya.
loading...