Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Melindungi komisen anda

Pencuri adalah masalah di dunia bata dan mortar untuk pemilik perniagaan dan pencuri adalah kebimbangan untuk pemilik perniagaan Ruang siber. Keluar di dunia bata dan mortar, pencuri akan mengambil wang dan barangan dan ia tidak mana-mana dalam talian yang berbeza. Pedagang dunia sebenar menggunakan kunci dan penggera untuk menghalang pencuri. Pemilik Perniagaan Internet perlu menggunakan perisian anti-kecurian untuk melindungi komisen mereka. Berikut adalah beberapa perkara yang anda boleh lakukan untuk melindungi diri anda dan komisen anda:

1. gunakan Meta refresh: sebuah laman web Meta merupakan satu mudah kod HTML yang secara automatik pelencongan pelawat anda ke halaman lain (URL afiliasi anda). Ia menyediakan cara yang kemas untuk menyampaikan pautan afiliasi dalam surat berita. Ia mungkin membantu mengurangkan memintas komisen dan rampasan komisen. Kelebihan besar menggunakan Meta menyegar semula adalah bahawa jika peniaga menukar link afiliasi mereka, anda boleh menukar link pada berpuluh-puluh halaman dengan cepat dan mudah dengan menukar hanya satu fail.

Salah satu masalah adalah bahawa beberapa enjin carian tidak seperti Meta menyegarkan kerana mereka sering digunakan untuk tujuan yang tidak manis. Jadi, jika anda menggunakan teknik ini, gunakannya dengan berhati-hati.

2. gunakan Perkhidmatan pelencongan URL. Anda boleh menggunakan perkhidmatan percuma atau membeli nama domain unik untuk setiap program affiliate yang anda sertai. Penghalaan semula URL menjadikan pautan afiliasi kurang jelas, jadi ini akan mengurangkan beberapa komisen kecurian.

3. gunakan Perkhidmatan Penjejakan iklan berasaskan web. Pautan Penjejakan iklan pada mulanya menyembunyikan pautan ahli gabungan, mengurangkan kecurian.

4. gunakan skrip Penjejakan iklan. Skrip Penjejakan iklan yang baik menyembunyikan pautan afiliasi serta berguna untuk Penjejakan. Ia mempunyai kelebihan bahawa ia tidak mempromosikan domain orang lain.

5. gunakan JavaScript redirect. Kerana ini pada mulanya menyembunyikan link affiliate, ia harus mengurangkan kecurian Suruhanjaya.

Ambil perhatian bahawa thisetiap adalah masalah untuk perniagaan dalam talian dan mengambil langkah yang perlu untuk melindungi komisen anda.

loading...