Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Lain-lain pemasaran affiliate biasa penting kesilapan

Ia tidak sukar untuk menubuhkan laman web yang baik dan bermula dan affiliate pemasaran kerjaya. Ia tidak sukar untuk mencari peluang pemasaran affiliate di internet. Walau bagaimanapun, ia adalah perkara yang sangat mudah untuk membuat kesilapan maut yang akan memastikan kegagalan anda untuk berkembang di pemasaran affiliate.

Salah satu kesilapan pemasaran affiliate yang paling ketara adalah untuk berfikir bahawa semua yang anda perlu lakukan adalah mencari orang yang membayar yang paling, mendaftar, memandu trafik ke laman web itu melalui link affiliate anda dan anda semua ditetapkan hak? Tidak tepat.

Ia hebat untuk memilih program affiliate yang membayar peratusan yang tinggi, tetapi itu bukan perkara yang paling penting untuk dipertimbangkan. Ia adalah lebih penting untuk mencari program affiliate yang berkualiti yang memenuhi kriteria tertentu. Berikut adalah tiga kesilapan yang anda tidak perlu buat:

1. anda ingin memastikan produk adalah penjual yang terbukti. Anda tidak mahu membazirkan masa dan wang anda memandu trafik ke laman web yang tidak menukar. Cari satu dengan kadar penukaran yang baik.

2. Pastikan tapak yang anda menjadi affiliate untuk melindungi sekutunya, dan mempunyai kepentingan terbaik anda di tengah-tengah. Cari satu yang menyediakan banner, e-mel, dan alat lain yang anda boleh gunakan untuk mempromosikan tapak. Juga, pastikan bahawa hanya ada satu pilihan pembayaran. Sebagai pemasar affiliate, anda perlu memastikan bahawa anda akan mendapat kredit untuk rujukan anda. Jika terdapat lebih daripada satu kaedah pembayaran, anda boleh mendapatkan shortberubah.

3. Jangan pilih program afiliasi yang mempromosikan kursus e-mel. Tiada apa yang lebih buruk daripada menjadi sekutu ke laman web yang matlamat pertama adalah untuk menangkap alamat e-mel, dan kemudian cuba untuk membuat jualan kedua. Sebagai pemasar affiliate, anda perlu untuk menangkap alamat e-mel, maka untuk menukar prospek itu ke dalam jualan. Berpegang dengan program affiliate yang tidak memberi tumpuan kepada menangkap petunjuk kerana ia hanya tidak dalam kepentingan terbaik anda. Membina senarai anda sendiri, bukan orang lain.

loading...