Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

30 fakta unik tentang wanita (rahsia)

1. Jika seorang wanita berkata, dia adalah seorang yang berduka, tetapi dia tidak menumpahkan air mata, ia bermakna dia menangis di dalam hatinya.

2. jika dia tidak mengabaikan anda selepas anda menyakiti hatinya, lebih baik anda memberinya masa untuk menenangkan hatinya sebelum anda menegur dengan ucapan Maaf.

3. wanita adalah sukar untuk mencari sesuatu yang dia membenci tentang orang yang dia paling termesra (kerana ia banyak wanita yang patah hati ketika hubungan beliau rosak di tengah-tengah jalan).

4. Jika seorang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki, lelaki akan sentiasa berada di fikiran walaupun dia dengan seorang lelaki lain.

5. apabila lelaki itu dia suka menimbangkan secara mendadak ke dalam matanya, dia akan menjadi cecair seperti coklat!!

6. wanita suka pujian tetapi sentiasa tidak tahu bagaimana untuk menerima pujian.

7. Jika anda tidak suka gadis yang mencintai anda separuh mati, tolak cinta perlahan-lahan, tidak menjadi kasar kerana ada satu roh dalam wanita yang anda tidak akan tahu apabila dia telah membuat keputusan, dia akan berbuat apa-apa.

8. Jika seorang gadis itu tidak menjadi diri daripada kamu selepas anda menolak cintanya, biarkan dia seketika. Jika anda masih mahu untuk menganggap dia seorang kawan, cuba untuk berdiri dia perlahan-lahan.

9. wanita suka meludah apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara yang paling mudah untuk meludah hati mereka.

10. Jangan sesekali memberitahu wanita tentang apa yang membuatkan mereka berasa serta-merta tidak berguna.

11. sebagai terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Jika kali pertama lelaki yang dia mencintai adalah senyap memberikan tindak balas yang positif, seperti menghubungi dia melalui telefon, gadis itu akan acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebenarnya dia akan menjerit gembira dan tidak sampai sepuluh Minit, semua rakan-rakannya akan tahu berita.

13. senyuman memberikan seribu makna kepada wanita. Jadi jangan senyum melulu kepada wanita.

14. Jika anda suka wanita, mulakan dengan persahabatan. Kemudian biarlah dia tahu anda lebih mendalam.

15. Jika seorang wanita memberikan 1000 sebab setiap kali anda keluar, tinggalkan dia kerana dia tidak berminat untuk anda.

16. tetapi jika dalam masa yang sama beliau telah menghubungi anda atau menunggu panggilan anda daripada anda, meneruskan usaha anda untuk berfikir.

17. Jangan sesekali meneka apa yang dia rasakan. Mintalah diri sendiri!!

18. selepas seorang gadis cinta, dia sering akan bertanya-tanya mengapa aku tidak bertemu lelaki ini awal.

19. Jika anda masih mencari cara paling Romantik untuk menawan hati gadis itu, Baca buku cinta.

20. Jika setiap kali anda melihat gambar bersama-sama, yang pertama yang dicari oleh seorang wanita yang berdiri di sebelah buah-buahan beliau, maka dirinya sendiri.

21. bekas teman lelaki beliau akan sentiasa berada di fikiran beliau tetapi lelaki yang dikasihi kini akan berada di tempat yang paling istimewa di hatinya!!

22. Ucapan Hi sahaja agak menceriakan hari.

23. sahabat baik yang tahu apa yang dia rasa dan melalui.

24. wanita yang paling membenci lelaki yang berbaik dengan mereka semata-mata untuk cangkuk kawan-rakan mereka yang paling cantik.

25. cinta bermakna kesetiaan, kejujuran dan kebahagiaan tanpa syarat.

26. Semua wanita mahu seorang lelaki yang mencintai dia sepenuh hati...

27. senapang wanita adalah air mata!!

28. wanita seperti itu jika ada kalanya orang itu dia telah memberi kejutan kepadanya (Hadiah, bunga atau hanya perkataan romantis). Mereka akan terharu dan merasakan bahawa dia disayangi sebagai ikhlas. Dengan ini dia tidak akan teragak-agak terhadap anda.

29. wanita mudah jatuh di tengah-tengah orang yang mengatenknya dan juga kepadanya. Jadi, jika anda ingin menarik wanita pandai-pandailah..

30. ia sebenarnya mudah untuk mengambil hati wanita apa yang dia mahu adalah perasaan mencintai dan tercinta jiwa seluruh.

loading...