Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Affiliate Marketing: Tips Tentang Bagaimana Untuk Mengesan Satu Penipuan

Ramai di antara kita mahu pekerjaan baru dengan peluang baru. Kami sama ada bosan dengan apa yang kita lakukan pada masa ini dan keinginan cabaran baru, atau tidak suka tempat yang kita sedang bekerja dan sangat mahu perubahan. Ramai di antara kita akan senang untuk menjalankan perniagaan kita sendiri. Kebebasan dan kebebasan bahawa ini membawa, menjawab hanya untuk anda dan bekerja apabila anda mahu adalah satu perkara yang sangat wajar. Walau bagaimanapun, realiti ini adalah langsing kepada tiada dalam kebanyakan kes orang. Kebanyakan kita tidak mempunyai modal yang diperlukan untuk memulakan perniagaan kecil. Lain-lain takut dengan faktor risiko yang terlibat. Pendapatan anda yang stabil akan hilang serta hakikat bahawa hampir 90% daripada semua perniagaan baru gagal dalam tahun pertama.

Pemasaran affiliate adalah cara di sekitar risiko dan memulakan kos. Pemasaran affiliate kos apa-apa untuk menyertai dan risiko adalah minimum. Anda dibayar mengikut apa yang anda menghasilkan dan tidak mengikut bagaimana Syarikat sedang melaksanakan. Terdapat banyak program affiliate yang indah untuk anda melibatkan diri dengan, bagaimanapun dengan apa-apa yang perlu berhati-hati.

Malangnya, hari ini kita hidup dalam zaman umur Internet dan penipuan perniagaan. Orang yang tidak terkira banyaknya jumlah wang yang besar dalam penipuan perniagaan rumah ini. Malangnya, dunia pemasaran affiliate tidak kebal ini. Walaupun ia adalah mustahil untuk menyenaraikan setiap langkah berjaga-jaga seseorang harus mengambil, Terdapat beberapa tanda bahawa orang boleh mencari. Ini tidak selalunya bermakna bahawa syarikat itu adalah palsu tetapi mereka harus melihat dengan teliti.

Ramai yang menarik diri mereka ke dalam erti kata palsu Keselamatan apabila ia datang kepada program pemasaran affiliate. Mereka merasa bahawa, tidak ada kos kepada mereka wang bijak supaya mereka mempunyai apa-apa untuk longgar. Walau bagaimanapun, ini tidak benar. Anda mungkin pergi dengan tiada wang yang hilang tetapi anda boleh kehilangan beban komoditi seterusnya anda yang paling berharga, yang menjadi masa. Anda akan perlu bekerja sangat keras untuk membina perniagaan pemasaran affiliate anda supaya anda akan mahu menjadi sah.

Anda pasti harus bertanya kepada Syarikat untuk testimonial. Jangan bergantung pada orang yang mereka siarkan di laman web mereka. Sesiapa sahaja boleh menulis ini. Minta nama dan alamat orang yang boleh anda hubungi untuk mengetahui bagaimana program itu bekerja untuk mereka. Anda juga boleh cuba mencari pada enjin carian kegemaran anda. Dengan melihat di bawah komplot penipuan atau nama Syarikat, anda akan mempunyai peluang yang baik untuk menggali mana-mana kotoran yang ada di sana.

Baca testimoni dengan teliti. Jika anda mendapati beberapa Ulasan buruk, ini tidak akan meletakkan anda. Kadangkala orang hanya tidak dipotong untuk atur cara tertentu. Jika ada yang lebih baik daripada buruk maka perkara yang mungkin okay. Anda juga boleh menggunakan testimonial ini untuk mendapatkan nasihat tentang apa yang perlu dilakukan dan apa yang tidak perlu dilakukan.

Jika anda mempunyai masalah mencari maklumat, maka ini harus amaran. Program affiliate yang baik akan telah wujud untuk seketika dan akan mempunyai rekod prestasi. Menahan godaan untuk menyertai semasa tawaran masih panas. Jika ia adalah program yang baik, ia masih akan berada di sana dalam masa 6 bulan. Jika produk atau perkhidmatan bernilai mempunyai, masih akan ada banyak keuntungan untuk membuat.

Untuk menjalankan perniagaan kita sendiri menarik banyak. Walau bagaimanapun, realiti apa yang terlibat berhenti sebahagian besar daripada kita sebelum kita bermula. Pemasaran affiliate adalah satu cara untuk bekerja untuk anda tanpa risiko kewangan. Terdapat banyak program pemasaran affiliate yang besar dalam kewujudan hari ini. Walau bagaimanapun, Terdapat juga banyak syarikat yang penipuan. Apabila membuat keputusan yang perlu pergi dengan, semak untuk testimonial. Gunakan Internet untuk menggali kotoran. Semak rekod prestasi Syarikat. Tiada rekod prestasi sama sekali boleh menjadi lapuk sebagai rekod negatif. Berhati-hati dengan syarikat baru. Jika mereka berbaloi, mereka masih akan berada di sana dalam masa beberapa bulan.

loading...