Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Umur-soalan lama anda perlu mempunyai produk anda sendiri

Sama ada atau tidak anda perlu mempunyai produk anda sendiri untuk menjadi pemasar affiliate yang berjaya adalah soalan yang telah diminta dan dijawab setiap beberapa minit sejak pemasaran affiliate datang di tempat kejadian. Sebab ia ditanya selalu adalah kerana semua orang mempunyai jawapan yang berbeza. Terdapat mereka yang mengatakan anda benar-benar mesti mempunyai produk anda sendiri untuk memulakan dan berjaya dalam pemasaran affiliate dan kemudian ada orang yang mengatakan anda tidak memerlukan produk apabila anda mula atau pernah berjaya. Jadi, yang? Ya? tidak?
Fakta tentang perkara itu adalah bahawa semua orang adalah benar. Mempunyai produk anda sendiri adalah besar tetapi ia tidak benar-benar perlu. Mereka yang mempunyai produk mereka sendiri boleh membina sebuah laman web di seluruh produk itu dan menambah link affiliate kepadanya. Mereka yang tidak mempunyai produk mereka sendiri masih boleh membuat laman web yang hebat dan menjadi pemasar affiliate. Pengeluar produk Love pemasar affiliate dan produk tidak kurangnya sedikit sukar untuk mencari.

Perkara yang kedua-dua orang yang melakukan dan mereka yang tidak mempunyai produk mereka sendiri mempunyai persamaan adalah bahawa mereka berdua harus ghairah tentang produk yang mereka jual. Anda tidak akan berjaya dalam menjual sesuatu yang anda tidak berminat untuk diri sendiri. Ia mengambil masa memandu dan cita-cita untuk berjaya di mana-mana usaha dan pemasaran affiliate tidak berbeza. Anda mesti ghairah tentang produk atau idea untuk memastikan pemacu dan cita-cita anda hidup dan baik untuk jarak yang panjang.

Sama ada anda memasarkan produk anda sendiri atau produk yang dihasilkan oleh orang lain kejayaan anda secara langsung berkaitan dengan bagaimana berkesan teknik pemasaran anda, bagaimana memberi tumpuan kepada anda, bagaimana anda menguruskan masa anda, dan berapa banyak yang anda percaya dalam produk.
loading...