Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Mengenal pasti permintaan panas sedia ada

Setiap pemilik perniagaan kecil tahu bahawa persaingan adalah sukar, tetapi dia mungkin tidak dapat menunjukkan dengan tepat apa perubahan yang diperlukan untuk sampai ke atas. Menjalankan perniagaan seperti biasa mungkin tidak lagi mencukupi. Melabur dalam teknologi yang kini sedia boleh menjadi bantuan besar atau sebuah bank pemutus. Ia seolah-olah bahawa perniagaan yang paling kecil dan perniagaan berasaskan rumah sama ada kelaparan (mereka tidak mempunyai teknologi yang cukup) atau mereka gemuk (mereka mempunyai segala sekeping teknologi baru yang datang ke bawah Pike).

Walau bagaimanapun, Terdapat beberapa teknologi yang agak baru yang setiap keperluan pemilik perniagaan kecil atau rumah. Ia boleh menjawab soalan seperti; Bagaimana perniagaan kecil boleh mengenal pasti trend yang diberi perhatian, mengenal pasti permintaan panas sedia ada dan membuat keputusan yang lebih baik dengan lebih cepat? Jawapan: perisian Risikan Perniagaan. Risikan Perniagaan adalah bola kristal abad ke-21.

Membeli perisian perisikan perniagaan (BI) adalah salah satu pelaburan yang paling strategik bahawa perniagaan boleh membuat. Menggunakan perlombongan data, melaporkan dan bertanya, BI membantu perniagaan memahami, memantau, mengurus dan bertindak balas terhadap situasi tertentu. Perisian ini memberi kuasa kepada pembuat keputusan — dan kakitangan — untuk menyambungkan titik di sekitar nombor perniagaan utama dengan cara yang tidak dapat dibayangkan sebelum ini. BI membantu anda memikirkan:

· Pelanggan mana yang menguntungkan?
· Pelanggan mana yang kelihatan menguntungkan tetapi tidak?
· Adakah anda hampir-atau jauh dari — mencapai kejayaan kritikal?
· Bilakah masa terbaik untuk melancarkan kempen pemasaran?
· Apakah produk atau perkhidmatan yang paling berprestasi pada suku sebelumnya?

Perisian Risikan Perniagaan mungkin lebih banyak pelaburan daripada perniagaan kecil boleh menanggung. Ia pasti boleh menarik. Namun, perniagaan kecil atau pemilik perniagaan rumah, bagaimanapun, boleh melanggan Perkhidmatan BI di internet pada kos yang agak berpatutan. Terdapat beberapa untuk dipilih.

eBay juga menerbitkan "item panas" Senarai minggu pertama setiap bulan. Ia memberikan maklumat berharga kepada penjual eBay yang menggunakan perkapalan drop.
loading...