Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Mempunyai suara anda sendiri melalui mewujudkan laporan khas

Anda mungkin mencari aliran pendapatan tambahan untuk memastikan perniagaan anda kukuh dan terjamin dalam ekonomi kontrak ini dan dunia yang tidak menentu.  Menghasilkan kandungan khusus untuk dijual adalah salah satu kaedah yang paling cepat, paling dipercayai untuk membuat pendapatan tambahan cepat.  Menulis  "kertas putih " atau laporan Khas ialah cara terbaik untuk menetapkan diri anda sebagai pakar dalam bidang anda dan berkongsi maklumat berharga dengan prospek anda.

Anda mungkin telah mempunyai kebanyakan bahan untuk e-buku atau laporan khas dalam fail atau Arkib anda.  Ketahui bahan yang membuatkan pelanggan bersedia untuk membayar anda untuk bahan yang tersedia dari sumber lain, dan elemen apa yang harus anda masukkan dalam salinan pemasaran anda untuk mencetuskan minat mereka dalam membeli sekarang.

Berikut adalah langkah yang perlu diambil apabila menulis laporan khas anda:

· Mempunyai matlamat akhir anda dalam fikiran sebelum anda bermula.
· Adakah anda ingin mencari jalan untuk meningkatkan jualan, sambil mengurangkan kos anda untuk memperoleh jualan tersebut?
· Siapakah anda cuba untuk menarik perhatian dan apa yang penting kepada mereka?
· Apakah kaedah pengedaran yang terbaik?
· Berapa ramai orang yang anda mahu kesan dengan laporan ini?
· Pastikan susun atur laporan khas anda kelihatan menyenangkan, dan sangat mudah untuk dibaca.
· Perlu diingat bahawa ia pada dasarnya adalah gaya jualan dalam cetakan.
· Pastikan fakta anda tepat, sangat ringkas dan ke titik. Maklumat anda, yang lebih berharga dan lebih cenderung untuk mengekalkan kepentingan pembaca anda.
· Tulis perhatian mendapat tajuk. 95% daripada pembaca anda akan memutuskan sama ada mereka akan membaca laporan khas anda berdasarkan tajuk utama anda, jadi Jadikannya hebat dan Jadikannya manfaat yang didorong.

Dapatkannya di web. Apabila menghantar e-mel kepada orang lain, sertakan URL kertas putih anda dalam baris SIG anda atau sertakan URL apabila mempromosikan laporan khas anda pada senarai perbincangan e-mel.

loading...