Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Memberitahu trafik yang baik daripada Bad

Setiap hari yang pergi oleh anda boleh bertaruh bahawa mana-mana pemilik laman web yang serius tertanya-tanya bagaimana untuk mendapatkan lebih banyak trafik ke laman mereka. Ini keinginan yang sengit untuk menjana lebih banyak klik membuat hampir mana-mana usahawan dalam talian mudah untuk banyak skim lalu lintas dan komplot penipuan yang melakukan Internet.

Janji liar daripada lalu lintas kelantangan tinggi dan besar dolar sering berasingan bahkan orang perniagaan yang paling celik daripada wang mereka kerana mereka mahu percaya janji yang dibuat oleh hucksters lalu lintas ini. Masalahnya ialah bahawa kelantangan tinggi tidak semestinya diterjemahkan ke dalam kadar jualan yang tinggi.

Pelawat yang datang ke laman web anda sebagai hasil daripada keinginan untuk mengetahui lebih lanjut mengenai khusus, topik khusus, bukan sebagai hasil daripada keluar trafik atau keahlian dalam senarai selamat di mana ahli hanya mempunyai satu lagi.  Trafik yang baik datang daripada orang yang mengklik pautan pada topik yang disasarkan kepada minat mereka dan diarahkan ke laman web yang mengandungi maklumat yang mereka mahu dan mengharapkan hasil daripada mengklik pautan. Garis bawah adalah bahawa apabila anda mendapat hak ke bawah ia sumber yang terbaik dan paling boleh dipercayai trafik yang disasarkan datang dari link yang orang klik.

Dapat menentukan klik mana sebenarnya menyebabkan jualan adalah penting. Untuk menjejak penukaran daripada klik kepada jualan, bergantung pada jenis perisian troli beli-belah yang anda gunakan, anda kemudian boleh mencipta halaman pengesahan pesanan tersuai-iaitu halaman yang dipaparkan sebaik sahaja transaksi selesai. Ini sangat mudah untuk dilakukan jika anda menggunakan perkhidmatan pemprosesan pembayaran seperti PayPal.

Ia juga dikenali bahawa setiap enjin carian dan setiap laman web mempunyai jenis pengguna (umur, minat dan lain-lain), dan mereka semua mempunyai yang berbeza pencetus membawa mereka untuk membeli. Semua perkara ini adalah penting untuk anda tahu supaya dolar iklan anda akan dibelanjakan di tempat yang paling berfaedah.
loading...