Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Di mana untuk mencari produk yang betul dalam talian

Apabila anda baru memulakan perniagaan online anda mencari produk yang betul untuk menjual dalam talian adalah masalah nombor satu. Mengetahui di mana untuk melihat boleh membantu.

1. drop direktori pengirim drop perkapalan adalah pemborong yang akan menghantar terus kepada pelanggan anda supaya anda tidak perlu melabur dalam atau menyimpan inventori. Direktori senarai drop adalah untuk dijual dalam talian, tetapi pastikan anda membeli yang bereputasi baik.

2. perniagaan tempatan: anda mungkin mendapati perniagaan di halaman belakang anda yang menawarkan hanya produk yang betul, tetapi masih belum dalam e-dagang. Tawarkan untuk menjual produk mereka dalam talian sebagai pertukaran untuk peratusan apa-apa keuntungan yang anda buat.

3. Crafters: tempatan Crafters adalah sumber yang baik produk yang unik, dan mungkin bersedia untuk mengurangkan harga untuk anda jika anda membeli dalam kuantiti. Sama ada membeli item secara terang-terangan, atau menubuhkan perkiraan berkiriman dengan mereka.

4. jualan garaj dan pasar lambak: G garaj jualan adalah tempat yang baik untuk mencari item untuk menjual dalam talian. Melakukan beberapa kajian ke dalam kategori yang menarik minat anda, dan kemudian mula menerokai jualan untuk harga yang baik.

5. eBay: eBay sendiri boleh menjadi sumber untuk produk. Mencari Lot borong yang boleh dipecahkan untuk jualan individu.

6. direktori pemborong: Perpustakaan tempatan anda mungkin akan mempunyai direktori pengeluar, pemborong, dan/atau pengedar. Kebanyakan direktori yang dianjurkan oleh SIC kod supaya anda boleh sifar dalam kategori produk yang berminat anda.

7. perdagangan menunjukkan: rancangan perdagangan adalah cara yang baik untuk produk sumber. Banyak peniaga berkumpul di satu tempat untuk mencari penjual semula. Untuk mencari perdagangan menunjukkan dalam industri tertentu, hubungan Persatuan perdagangan dan penerbitan industri.

8. pengimport/pengeksport: anda mungkin ingin mempertimbangkan untuk menghubungi syarikat yang mengimport barangan dari luar negara. Ia mungkin untuk sumber terus dari luar negara. Ini memerlukan banyak kepakaran, tetapi banyak syarikat berjaya.

loading...